Akceptujemy karty

karty_new.jpg
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
Zajęcia wzmacniające Drukuj Email



-STRONG by Zumba- to połączenie wysokiej intensywności treningu interwałowego z zsynchronizowaną muzyką, która motywuje do działania. Uczestnicy zajęć mogą obserwować jak zmienia się ich ciało, poprawiać fizyczność i gubić zbędne kalorie.Kondycja, zdrowie, energia, moc, szczęście, siła, satysfakcja, efektywność. To właśnie daję STRONG by Zumba.

-POWER PUMP - zajęcia wytrzymałościowo - siłowe z użyciem specjalnej sztangi. Niezwykle efektywny sposób na kształtowanie sylwetki poprzez pracę z obciążeniem dostosowanym do indywidualnych możliwości ćwiczącego. Doskonała alternatywa dla treningu siłowego. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania

-BODY (Total Body Conditioning) - ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Część główną poprzedza intensywna rozgrzewka. Połączenie pracy mięśni ramion i nóg oraz zastosowanie dużej ilości powtórzeń sprzyja wyższej intensywności zajęć niż podczas zajęć BS.

-FIT BALL - Są to ćwiczenia z piłką o średnicy 55 - 75 cm. Ćwiczenia z piłką należą do grupy ćwiczeń równoważnych. Poprzez szukanie balansu w czasie wykonywania ćwiczeń wzmacniają się mięśnie posturalne (odpowiedzialne są za utrzymanie prawidłowej postawy). Na zajęciach wykonuje się ćwiczenia wzmacniające oraz relaksująco – rozciągające.

-CROSS TRAINING - trening wzorujący się na popularnych ćwiczeniach CrossFit. To nowa rewolucyjna forma aktywności, stworzona zarówno dla sportowca jak i osoby zupełnie początkującej, łącząca w sobie wiele dyscyplin. To stale różnorodny intensywny trening wykorzystujący ruchy funkcjonalne czyli codziennych czynności życiowych. Do zajęć używa się np.: piłki lekarskie, sztangi, kettlebells, skrzynie, skakanki.